S1, E1: Martin Bohm is a widower and single father who is haunted by an inability to connect to his emotionally challenged 11-year-old son Jake. But when Martin discovers that Jake can predict events before they happen, everything changes. Martin meets social worker Clea Hopkins and Professor Arthur Teller who may have the keys to help unlock Jake's mind.