S5, E17: Marking the series milestone 100th episode, Dr. Manning and Dr. Charles assist in a complicated case helping a 4-year old who they quickly learn is no stranger to the ED. Dr. Crockett and Dr. Choi tend to a police officer with a mysterious gunshot wound to the abdomen. Relationships are put to the test as secrets are revealed.