S1, E1: When the big woods of Wisconsin becomes a difficult spot for hunting, Charles Ingalls reluctantly decides to move his family to Kansas. Leaving their beloved relatives proves to be devastating, but the resiliency of the Ingalls spirit reigns supreme.