S1, E1: Elizabeth Poett welcomes us to her family's 14,000-acre ranch in California. Working side by side with her husband, Austin, she tends to the land beginning at dawn. For dinner, she prepares a Santa Maria Style Tri-Tip and a Blackberry-Apple Galette.