S1, E1: On his first day as an intern, an idealistic DR. DEVON PRAVESH (Manish Dayal) faces the harsh realities of medical care, as third year resident DR. CONRAD HAWKINS (Matt Czuchry) takes him under his wing and teaches his unconventional ways for treating patients. Meanwhile, Conrad goes head to head with Chief of Surgery DR. SOLOMON BELL (Bruce Greenwood), who uses power and intimidation to cover up his mistakes.