S6, E8: Now living with Sean, Fiona attempts to get his son, Will (guest star Reed Emmons), to like her. Will slowly starts to come around, but when he snags a gun from Carl at the Gallagher house, Sean catches him and is furious with Fiona, worried he'll lose custody.