S1, E1: Guy Fieri sends his buddy Noah Cappe along with chefs Tiffani Faison and Jet Tila to hit the restaurant scene in Davis, California. From bicycle-friendly eateries and high-end sushi joints, they won't let up until they find the best bite in town.