S1, E1: In the hands of a brash young pilot (Mike Vogel) and a rebellious head stewardess (Christina Ricci), Pan Am’s state of the art Majestic Clipper jetliner makes its maiden voyage from New York to London, transporting its passengers and crew into a rapidly changing world of romance and international intrigue.