UNABOM
S1, E1: In 1995, FBI profiler Jim "Fitz" Fitzgerald joins the Unabom Task Force. Fitz recommends new methods of profiling but finds no allies among the agents in charge. In 1997, Fitz is tasked with confronting Ted Kaczynski, the Unabomber.