S3, E3: Wilma offers Jeff 'no-strings' sex - after all, she only wants to 'borrow' him from his girlfriend, Julia. Jeff paints himself into a terrifyingly extreme conversational corner, until he blurts out that the reason he can't have sex with Wilma is that his girlfriend is dead.