Under the Mask
S1, E3: Many learn of their destinies as new foes are revealed. - Dylan Bruce, Francesca Eastwood and Pruitt Taylor Vince Guest Star - Erica Kravid (Rya Khilstedt), the powerful woman behind the global conglomerate Renautas, reveals just how far she will go to protect the world from Evos. Tommy (Robbie Kay) finds comfort in sharing his ability with Emily (Gatlin Green) and a new-found popularity at school. In Japan, Miko's (Kiki Sukezane) rescue mission comes up against some unexpected obstacles. Elsewhere, Noah Bennet (Jack Coleman) continues to work with Quentin (Henry Zeborwski) in his search for the truth and Malina (Danika Yarosh) is guided by an unseen force. Meanwhile, Luke (Zachary Levi) and Joanne (Judi Shekioni) continue on their deadly mission and Carlos' (Ryan Guzman) search for answers causes him to dig deep to find the hero within.