Understanding and Managing Stress
Сезон 1, серия 6: One fundamental aspect of stress is that different people respond to similar events in different ways. To understand why, Professor Sanderson examines the nature of stress—in relationships, in work, and in the environment—and shows how stress can be helpful (e.g., fight or flight) or harmful (e.g., PTSD). See how to better manage your stress.