Unearthing JFK’s Public and Private Lives
S1, E4: Handsome and charming, Kennedy was a well-known playboy, which was something of an open secret in Washington during his time in office. While the press of the day considered his peccadillos too lurid for publication, new testimonies and interviews have come to light, shedding a different perspective on the president’s pastimes.