Uneasy Alliance
S2, E2: Agent Foster continues her investigation into Walsh by meeting with StarCrossed. Yvonne leads a small team to search for Gerry – unaware he’s been abducted. Meanwhile, on the ship, Jeff asks Gerry for advice on how to deal with his new boss.