People of Earth
Things get weird for journalist Ozzie Graham after a suspicious car accident sends him searching for answers at StarCrossed, a support group dealing with alien experiences.
Trying to win Ozzie over, Gerry goes above and beyond what any good sponsor would do. Chelsea opens up to Father Doug about her marriage. Tensions run high as Jeff, Don and Kurt prepare for the alien invasion.
Ozzie helps Richard face his broken marriage. Yvonne and Gerry investigate a mysterious cover-up. Meanwhile, Jonathan Walsh delivers some upsetting news to Jeff and Don.
Ozzie’s former boss, Jonathan Walsh, makes a surprising visit to Beacon. Meanwhile, the origin of “StarCrossed” is revealed as Gina takes a trip down memory lane.
Unexplained visions and hallucinations have Ozzie thinking he’s losing his mind. Chelsea and Father Doug connect over Bible Study. Kelly continues to struggle with relationships.
Ozzie and Father Doug have a night out. Gina holds a “coming out” event for members of StarCrossed. Jeff makes a connection with a stranger in an online chat forum.