Hyperdrive
A Gift from the Glish
Enter the Glish, a race of permanently-moist aliens who lick each other in greeting. Despite its buzzing cafè culture and farmers' market, the Glish are hesitant about Peterborough and must do a lot of hand- and face-licking before they sign. When the deal falls through, Space Force demand that Commander Henderson and crew find another investor by the end of the week.