Unguarded Moments
S4, E8: Rayna wants to turn down Sony’s contract offer for Maddie to be a solo artist and finds her family life distracting her from her work with Markus. Luke is desperate to regain Colt’s trust; Gunnar’s girlfriend, Erin, causes issues on tour with Scarlett and Avery scrambles to make money doing insipid jingles.