Unification Day
Сезон 1, серия 2: Phil blows off the family's annual Unification Day celebration to attend a cool 11th grade party with Seth, Keely & Tia. The girls get in and the guys are only welcome if they can fix the backed up plumbing so Phil returns home and realizes that playing a traditional game of laser squash with Dad is truly more fulfilling. Pim's cheat on her home-ec assignment to make a home-cooked meal turns into a 400-pound Uni loaf!