Unreliable Witnesses
S3, E9: Feeling under the weather, Karen heads to the doctor and is stunned when she gets the results. April and Blair move their relationship forward, even though Lucy admits that she's not fond of him. Marc continues to struggle with his old demons, but Harry is there to help him get back on track. Joss scrambles for evidence against Calista and when Calista twists the story to her benefit, the future looks very grim for Joss.