Unseparated at Birthdates
S2, E13: When the ladies fix each other up on dates, Elka plays dumb to land a rich bachelor, Melanie's date is holier than thou, Joy only likes hers when he's not himself and Victoria gets double what she bargained for. Their new friend Roy helps them through it.