Unsolvable
T1, E21: When Jake gets the weekend off, he decides to take on a cold case that everyone thinks is unsolvable, but with the help of Terry, the two try to crack the case once and for all. Meanwhile, Amy plans a romantic trip with Teddy (guest star Kyle Bornheimer) and Gina and Rosa let Charles in on one of their best-kept secrets.