Unsung Heroes
시즌 6, 에피소드 8: When Danny and his family are threatened by Thomas Wilder (Louis Cancelmi), a serial killer Danny has been unable to apprehend, Linda's concern intensifies over her husband's job as well as the state of their marriage. Also, Jamie challenges his superior officer, Sgt. William Mulvey (A.J. Buckley), during a hostage situation.