Outlander Untimely Resurrection
S2, E5: Reunited, Jamie and Claire attempt to extinguish the fires their dinner party ignited; however, Claire is set off on an unexpected change of course. Jamie and Claire’s relationship is put to the ultimate test when the past rears its ugly head.