Up a Tree / Missing Grandpop
Сезон 1, серия 1: Henrietta the cat can't be found, even though it's her birthday and the Higgly Kids have gathered yarn as a present for her. They look all over and finally find her in a tree with her new kittens! While rescuing her & her kittens, Kip gets stuck in the tree. They need a hero! Some fire fighters come to rescue him. / Eubie is sad when his fun Grandpop Crink has to leave after a visit. The other Higgly Kids try to cheer him up by pretending to be Grandpop, but it doesn't work. Eubie & the kids decide to send Grandpop a letter in the mail. But how does it get there? The need a hero! The letter carrier explains how mail works and how it can cheer people up.