Useful Occupations and Deception
S2, E3: Jamie’s days and nights are dominated by political machinations, while Claire finds solace in her healing skills. As their plan to stop Culloden progresses, including engaging the aid of a young pickpocket, the past threatens to derail their forward momentum.