Using People
Сезон 2, серия 17: June discovers that Chloe has been attending Alcoholics Anonymous Meetings, to share her crazy partying stories as well as take free booze from the alcoholics. Pepper sets Mark up on a date with one of her friends, and June struggles to hide her jealousy. Chloe tells June that she is using Mark whether she realizes it or not, and toying with his emotions. Mark admits to June that he likes her but she is unsure if she feels the same. They decide to have sex, but the result is not what they expected- it is awful. Meanwhile, James learns that he is on the short list for Woody Allen’s film “Monte Carlo, Monte Carla” but he may not get the role because Woody does not think he is deep enough.