Utah
시즌 2, 에피소드 1: David goes to Utah, where he learns the steps of making Trout Piscatore with James Beard award winner Galen Zamorra. First, David must harvest the Four Corners Potato, but as the clock ticks, he desperately tries to catch a fish.