V-A-L-- VALENTINE'S D-A-- DAY
S1, E14: Maya attempts to give Jimmy a Valentine’s Day gift, with the help of his old roommate and her ex-fiance while Ray is elated to find out he has a secret admirer, but will he learn the truth of who it is? Meanwhile, JJ is in charge of distributing candy-grams, which proves challenging for both him and Kenneth.