Valar Dohaeris
第三章 에피소드1: Season Three Premiere. Jon is brought before Mance Rayder, the King Beyond the Wall, while the Night's Watch survivors retreat south. In King's Landing, Tyrion asks for his reward, Littlefinger offers Sansa a way out, and Cersei hosts a dinner for the royal family. Dany sails into Slaver's Bay.