Valerie Cooks in the Desert
S2, E6: Valerie tries to plan a special date night for her and Mark, but a grueling day-long reshoot in the desert thwarts her plans. Meanwhile, Valerie sets off Paulie's anxiety by talking about 'Seeing Red's early reviews.