Vampire Mythology Bullshit
시즌 1, 에피소드 4: Shanika jumps down into the mining shafts by herself and realizes how much danger she's put herself in when she finds the vampire lair. Tyson scrambles to find Shanika. The Vampire King thwarts their rescue attempt of Shanika's mother Rona.