Variations on a Theme Park
S4, E11: When too many overworked employees drop dead from exhaustion, businesses give dinosaurs two weeks off for a vacation; B.P. Richfield advises Earl to bring his family to WeSaySo Land, which is supposed to be a fun amusement park for the family. What the Sinclairs find is an overpriced, cow themed park that is newly under construction, and they have to stay for 14 days.