Vat Man and Rob 'Em
S21, E18: When Peter gets a job as the new night watchman, he and the guys turn Pawtucket Brewery into an after-hours bar. Meanwhile, Stewie and Brian's plan to collect "lost dog" return money backfires when Brian is used for a dangerous TikTok stunt.