Сезон 1, серия 11: Frank is being deployed in three days, and though Denise urges him to see Jeremy before he leaves, it's an inadvertent meeting with Amanda that spurs Frank to do it. Frank confronts his son about hitting Denise but soon realizes that the abuse stems from his absence as a father in Jeremy's life. Roland is finally forced to confess to Joan about his one-night stand. Inspired by a colorful spat with Pamela over a parking space, Maj. Ned Case hires Pamela as an on-air host for the post's radio station.