Vertigo
S2, E14: After pulling a double shift, Mario risks his own life when he follows Willis to a construction site where two brothers are trapped on a crane 300 feet above the ground. Also, Leanne treats the wife of an orthopedist from Angels Memorial who is brought into the ER with mysterious injuries.