Waiting For The Knock
S4, E5: When the feds arrest drug dealer Lemond Bishop's accountant, Alicia and Diane must work with his second law firm, who handles his illicit activities, to discern if the feds are after his legal businesses or drug money. Meanwhile, Nick creates more trouble for Kalinda. Maura Tierney returns as Maddie Hayward and Annabella Sciorra guest stars as Lesli Rand, Lemond Bishop's lawyer.