Wally and Anjuli, Part Two
시즌 1, 에피소드 6: After making a last stand at the embassy, Ash journeys home. There, he learns that Anjuli's husband is near death; she and her sister, Shushila, will have to commit suttee, immolating themselves on his funeral pyre. Ash concocts a desperate plan to save his lover.