Walpurgis Night
S1, E3: Learning of the Giou clan and Duras leaves Yuki confused and shaken, but not quite ready to leave with them. Zess warns him to stay inside during the night of the blood-red moon—the Walpurgis Night. But when the red moon rises, danger comes with it.