War on the Floor
S9, E8: Les questions Ashley's management skills after two employees get into a fight on the shop floor. Will Ashley succeed as a peacemaker or create an even bigger problem? Meanwhile, Seth stumbles upon what could possibly be the biggest memorabilia deal the store has ever seen, but will it tank?