Cape Town Way to Paradise
S1, E5: In the Mauser case, Mat and Sanct interrogate the star coiffeur Oliver Nienaber whose car was seen at Alexander MacDonald's place. Nienaber at first denies knowing MacDonald, but then finally admits it in a rough interrogation. Shortly after, Nienaber falls victim to the Mauser murderer, too.