Powerless Wayne Dream Team
S1, E2: With a new product idea greenlit, Emily (Vanessa Hudgens) tries to get her team inspired but can't seem to break through their obsession with Fantasy Super Hero League. Meanwhile, Van (Alan Tudyk) is on a mission to be included in the Wayne Dream Team photo. Danny Pudi, Christina Kirk and Ron Funches also star. Jennie Pierson recurs.