Jake and the Kid We All Live In Crocus
S1, E1: Everyone in Crocus is buzzing with excitement over plans to unveil a war memorial in honor of the town's Golden Jubilee. The omission of Moses' father's name from the plaque, however, is an unfortunate error that has left both Moses and Jake terribly upset. And Julia Osborne is equally distraught to be acknowledged as the only W.W.II widow in Crocus. Meanwhile, her son Ben dreams of buying Fever, a prize horse up for sale at the town auction, and with their own brand of creativity, Ben and Jake succeed!