Сезон 2, серия 1: In the second season premiere, after taking a bullet during a siege of the precinct, Jane Rizzoli is honored as a hero at a public event. The celebration is short-lived, however, when disaster strikes. The ensuing case reunites Jane with an old high-school flame, Sgt. Major Casey Jones (recurring guest star CHRIS VANCE - Dexter, Burn Notice), who may be just the person she needs to heal her emotional scars.