We Have a Lot to Talk About
S3, E1: Lois and Clark's relationship comes to a turning point after she reveals she knows his dual identity and he proposes. There are amazing developments at Intergang. BRUCE CAMPBELL PETER BOYLE and JESSICA COLLINS guest star.