We Made it Through the Night
S6, E12: Camille (Bonnie Bedelia) and Zeek (Craig T. Nelson) make a decision concerning Zeek's health. Sarah (Lauren Graham) makes a big decision and shares some good news with her dad. Adam (Peter Krause) and Crosby (Dax Shepard) clash over differing business opinions, and Adam stands his ground, deepening the tension between the brothers. Amber (Mae Whitman) rushes to the hospital with labor pains, and the Bravermans flock to her side.