The Amazing Race We Should Have Brought Gloves and Butt Pads
S17, E4: After teams volunteer at a local school in Ghana, THE AMAZING RACE makes it's first-ever trip to the Arctic Circle, where one couple finds themselves in an unfortunate position and contemplate making a game changing decision.