Welcome to Camp!
시즌 1, 에피소드 1: Six talented amateur bakers arrive for their first day at camp. Camp Director Martha Stewart and host Jesse Palmer present the campers with their first challenge: putting a unique spin on camping's quintessential dessert -- s'mores!