Welcome to Dino Earth Part 2
S1, E2: Lucio speeds through a forest filled with real dinosaurs, accidentally ejecting himself onto a Brachiosaurus. He's rescued by helmeted figures who reveal themselves as Oz, Delby, and Jay Min from his school. They take him to a hi-tech base where he meets Professor Laura-his aunt-who invites him to join Dinoster on Dino Earth.