Quantum Heroes Dinoster
The adventures of four friends who seem to lead a normal life, but secretly travel to Dino Land to study dinosaurs and save them from danger. It's the Dinoster team!
Lucio speeds through a forest filled with real dinosaurs, accidentally ejecting himself onto a Brachiosaurus. He's rescued by helmeted figures who reveal themselves as Oz, Delby, and Jay Min from his school. They take him to a hi-tech base where he meets Professor Laura-his aunt-who invites him to join Dinoster on Dino Earth.
Lucio rescues an egg that hatches into a baby Pterosaur. He tries to keep it secret from Professor Laura, but the baby's mother swoops in and takes both her baby and Lucio! The team launches a rescue mission, but a group of Oviraptors threatens to derail their efforts.