Jurassic World: Camp Cretaceous Welcome to Jurassic World
S1, E6: The campers are forced underground when Masrani's helicopter crashes into the Jurassic World aviary and unleashes a flock of hungry Pteranodons. The kids ride on kayaks through bioluminescent caves. But when an opening in the tunnels washes them out, they find themselves in the Mosasaurus Lagoon and must escape before being eaten.